vinnare och mixer

Har inte blivit så mycket bloggande från Leeds, det nya livet livet håller mig upptagen. Hittills här det inte varit någon skola, bara meningslösa informationsträffar. Jag vann dock quizet om England. Eller, egentligen kom jag tvåa såg jag sedan, killen som rättade min hade gjort fel. Hade dock inte så stor lust att bekänna misstaget och bli av med de intjänade fem punden så jag knep. Tror inte att det var så moraliskt inkorrekt trots allt...

Nu ska jag ge mig på den stora utmaningen att laga köttbullar med gräddsås och potatismos. Rob är middagsgäst och hittills är han mycket imponerad av ikeas färdiga köttbullar, så jag hoppas att det inte blir alltför svårt att slå. Använda också min nya mixer idag. Den är mycket avancerad. Faktiskt så är det en sådan de tjatar om på tv-shop hela tiden, magic bullet eller nåt, fast min heter något annat. I reklamen påstår dem att den gör allt man behöver göra i köket på fem sekunder så vi får väl se. Kan den till exempel steka köttbullar på fem sekunder?

Kommentarer
Postat av: m.w

ja du det låter som du har
det bra där borta...live goes on som vanligt här hemma...mitt hår har antagit en suspekt färg..skolan sucks som vanligt och nu även det sociala livet, ingen är ju kvar!!!!come back pöliiis.

2007-09-27 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback