Översmart/pårökt och pank

Jag måste ha rökt en jävla massa gräs innan jag skrev klart min b-uppsats i idéhistoria. Annars hade jag aldrig kommit på tanken att använda ord som "trancendental deduktion" eller "värdeidealistisk prgamatism" för att försöka förtydliga saker och ting. Det låter förvisso intelektuellt som bara den, problemet är att jag ska försvara skiten imorgon och jag förstår ingenting. Kanske det hjälper om jag dricker en flaska georgisk vodka?

För övrigt har min ekonomi överträffat alla bottenrekord som någonsin innehafts. Om någon råkar ha en cementblandare full med pengar går det bra att parkera den i mitt vardagsrum. Nu. Tack.

Kommentarer
Postat av: julia

Efterlyses:

Nya blogg-inlägg från Clara. Min abstinens börjar gå ut över vardag och arbetet.

Alltför få inlägg på senaste!

2008-08-18 @ 18:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback