Bakis och snobbig

Fy fan vad jag har varit bakis idag. Var tvungen att släppa allt på Marks&Spencer för att fly hem till huvudvärkstabletter och mörker. Spenderade sedan resten av dagen ätandes framför teven. Nu är jag så mätt att jag mår ännu sämre. Lyckades se till att Marias kamera blev stulen igår också. Fan för alkohol och blåögdhet.

Åt på McDonalds idag. Det var inte så gott som jag hade föreställt mig. För övrigt ganska intressant att se vilka människor som äter på McDonalds här. Kan vara enda gången jag känt en påfallande klasstillhörighet. Jag träffar liksom aldrig människorna som äter på McDonalds i vanliga livet. Känner mig som en drottning som bestämt sig för att äta med folket. Nej gud vilken hemsk snobb jag är. Jag såg nog skabbigare ut än dem flesta idag dock. Nej men vad sitter jag och insinuerar nu. Att arbetarklassen skulle vara skabbig och utan kulinarisk finess. Det är nog bäst att jag slutar skriva nu innan jag totalt gör bort mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback