Anarki och riktningar

Har klagat på detta förut, men det tål att upprepas: När man simmar på Valhalla finns det ett mycket enkelt regelverk att hålla sig efter (simma inte fler än två i rad åt vardera riktning och simmar du längst till höger så håll dig där istället för att blockera vägen för de som vill simma om). Trots detta råder det total anarki i bassängen. Jag kan inte förstå hur svårt det kan vara. Hör det samman att simma långsamt och att dåligt balanssinne, så att man glider in mot mitten? Det verkar också finnas något samband med att simma långsamt och gena i vändningarna, vilket medför att man återigen blockerar vägen för den som kommer från mitten. Antar att de som simmar långsamt inte bara är lata utan också vill sabotera för oss som simmar snabbare eftersom påminner dem om hur lata de är.

Tänkte köpa en dildo häromdagen, men köpte kondomer istället. Tänkte att än ska jag inte ge upp hoppet. Visar sig dock att det här med att planera för intima umgängen fungerar på samma sätt som när man väntar på att någon ska ringa. Det vill säga, när man riktar mycket fokus och energi mot telefonen så kommer den inte att ringa och detsamma verkar alltså gälla för sex. Lösningen är att man måste rikta sin energi mot något helt annat. Jag skulle till exempel lämpligtvis kunna rikta min energi mot min uppsats. Så har man slagit två flugor i en smäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback