Oralsex och tjuvrökning

Några finurliga killar på Facebook har tröttnat på att Alla hjärtans dag enbart handlar om kvinnan, så de har helt sonika skapat en dag för män. Denna dag har de valt att kalla Steak and Blow Job Day. På den dagen ska kvinnorna helt enkelt laga en stek till sin man och sedan suga av honom medan han tittar på sport. Toppenidé, tycker jag. Men gör gärna om Alla hjärtans dag också i så fall, så att även den innefattar obligatoriskt oralsex istället för enbart obligatorisk middag. Sedan kanske det här med maten och tv-programmet kan vara lite mer flexibelt, men det tror jag är okej också. Själv skulle jag kunna tänka mig att ta emot lite oralsex medan jag tittar på Melodifestivalen, efter att ha ätit exempelvis en ostbricka. Överhuvudtaget kan jag tycka, i mitt för tillfället cyniska jag, att en samhällsförskjutning från romans till oralsex inte skulle vara helt olämplig. Så, tummen upp för Steak and Blow Job Day.

Tänkte vara duktig och plugga rejält ikväll. Men så fick jag reda på att jag fick VG på min hemtenta och då tyckte jag att jag redan var så duktig så att spä på duktigheten ytterliggare skulle nästan bli pretentiöst. Istället tittade jag på Advokaterna. Det var en lång beslutprocess innan jag bestämde mig för att titta, för Advokaterna är ett av de program som har en närmast sjukligt beroendeframkallande effekt på mig. Men oj vad jag njöt av att titta. Det kändes ungefär som att tjuvröka. Och vilken nikokick jag fick.

Ps: Saknar redan Julia och Jenny. Tack för en underbar helg. Jag kommer snart och då vill jag åka turistbuss runt Lidingö och Södermalm. I blått regnställ. Ds.

Kommentarer
Postat av: julia

Aw, saknar dej me!! :(

2008-02-26 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback