Skoinvation och artificiellt sex

Om man bara betraktade antalet par skor som ligger slängda på min dörrmatta skulle man lätt kunna dra slutsatsen att det bor ett helt kompani av människor här (alla storlek 39 då). Detta är problematiken med att bo i en stad med så växlande väder som Göteborg i kombination med att inneha alldeles för många skor. Någon borde uppfinna ett par skor som man kan plocka av och plocka på delarna på själv, typ som Lego. Då skulle man inte alls behöva lika många skor (för alla som jag har ni behöver jag naturligtvis väldigt mycket), utan hade enbart behövt ett fåtal som man själv kunde variera efter väder och kläder. Någon som känner sig manad att ge sig an med att uppfinna detta?

Annars äter jag för tillfället böcker. Med alla kurser jag tagit mig an måste jag i princip läsa varje ledig stund. Det är ganska kul i och för sig och känner mig mycket kultiverad då jag stolt jag säga att jag faktiskt inte använder min tv längre (att jag är översittare tror jag redan har konstaterats i ett tidigare inlägg). Ägnade dock cirka tjugo minuter igår åt att fascineras av det för mig tidigare okända fenomenet sexdockor. Detta är alltså dockor som blåses upp till mänsklig storlek och som man sedan kan ha sex med i olika antal hål beroende på hur mycket man är villig att betala. Oerhört roande läsning som jag starkt kan rekommendera. Till exempel då dockornas utseende (med detaljer om alltifrån huruvida deras bröst känns äkta till om naglarna är målade och om de har pistoler runt höfterna) noggrant beskrivs som väldigt verklighetstroget för att det hela avslutas med hur många och vilken typ av batterier man behöver. Känns väldigt futuristisk. Blev också mycket nyfiken på formuleringen "dockan har realistiskt vibrerande vagina och anus". Vaddå realistiskt? Är det inte lite väl mycket att begära av kvinnor att deras nedre delar ska vibrera? Jag tror till exempel inte att någon kvinna som använder sig av en dildo utifrån detta drar slutsatsen att alla killar de ligger med ska ha vibrerande snoppar. Eller är det bara jag som haft oturen att ligga med fel män?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback