Identitetsförfalskning och kassering

Härmed säger jag upp mitt liv. Någon galning som heter Clara och som ser ut som jag har nämligen smugit runt på universitetet och utgett sig för att vara jag. I denna veva har nämnda galning anmält mig till B-kursen i idéhistoria, utöver C-kursen i statsvetenskap som jag redan läser. Om jag hitta den här personen ska jag jaga ner henne och eliminera henne. Fram tills dess slutar jag som sagt mitt liv.

Min iPod gick så tragiskt sönder idag och måste formateras om (vilket innebär förlusten av ca. 50 GB musik och film). Tror att det var detta som föranledde ovanstående galenskaper. Hoppas innerligt att inget annat går sönder för mer än 40 poäng per termin kommer kassera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback