Verbal våldtäkt och BH-insikt

Funderar på att säga upp min prenumeration på GP efter frukstanvärd våldtäkt ifrån filmrecensenterna idag. Mrs. Doubtfire, bästa filmen någonsin, fick två ynka små fjuttiga, hånande fyrar! Detta är filmen som följt mig hela livet, alltid varit lika rolig och upplyftande. Alltid lika pinsam, alltid lika självklar. Jag förväntar mig en offentlig ursäkt ifrån GP.

Idag har jag för övrigt bestämt mig för att köpa en BH. Insåg igår att bara för att jag fortfarande har samma BH-storlek som när jag var tretton innebär det inte att jag bör gå omkring i samma BH som när jag var tretton. Har inte köpt BH på väldigt länge så det ska bli spännande att se om det ligger något nöje i det hela!


Kommentarer
Postat av: Karin Ekeblad

usch...kritiker kan stoppa upp sina omdömen i arslet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback