Lurad och straffad

Mamma och jag var uttråkade igår så vi åkte till Ica Maxi för att köpa erbjudanden. Jag köpte fem kiwi för 10 kronor, två burkar philadelphia för 24 och två mozarella för 24. Visade sig dock att mozarellaerbjudandet bara gällde om man hade kundkort så i slutändan tjänade vi nog inte så mycket. Men tanke på att jag inte ens ville ha mozarella från början lönade det sig ännu mindre. Men lite tid fördrevs i alla fall.

kan inte sluta shoppa trots katastrofalt dålig eknomi. Köpte en kjol och ett par rosa jeans idag. Visserligen sjukt billigt, men ändå. Som straff gick jag hem istället för att ta bussen. Med sådana hårda straffpåföljder kommer jag säkert att sluta shoppa omedelbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback