Felaktiga känslor och tecken på galenskap

När jag gick ner till affären precis möttes jag av en så härlig vårkänsla. Det var blå himmel, det var varmt och det luktade så där fräscht och värmande. Så gick jag över vägen och möttes av PUNKT.se:s löpsedel: "Så klarar du vårdepressionen". Jaha, det var visst tänkt att man skulle vara deprimerad. Vilken tur att jag upplystes om detta, för här gick jag omkring och var alldeles glad i min ovetskap. Och så kan vi ju inte ha det.

För övrigt håller min kurs på att flippa ur all rim och reson. Några tydliga tecken:
1. Det används ord med 38 bokstäver.
2. Föreläsaren skriver fler siffror än ord på tavlan.
3. Var tvungen att dansa till Britney Spears inne på 7-eleven under rasten för att kunna hålla mig vaken under föreläsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback