Göteborgshumor och leksaksutbildning

Jag: Är det det här tåget som går till Lund?

Tågkonduktören: Jajamen, det är det!

Jag: Vad bra, då är vi ju på rätt spår.

Tågkonduktören: Ja, haha, vi är ju inte helt spårlöst försvunna.

Åh, mitt älskade Göteborg. Här kläcks så många fyndigheter, här frodas så mycket humor. Av kvalité, dessutom. Högsta klassens.

Annars är det senaste att Apoteket ska börja sälja sexleksaker. Cillans mamma, som jobbar på Apoteket, ska således åka på kurs och lära sig allt om dildos och penisringar, eller vad det nu är dem hittar på där på Apoteket. Strålande, tycker jag. Hon kanske till och med kan fixa lite rabatt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem kan tycka att göteborgarnas humor e dålig...Den hängde ju med enda till afrika. Zanzibar+bar vad blir d? joo Zanzibar!

2008-03-11 @ 11:22:02
Postat av: Anonym

Får jag vara med lite på göteborgs humorn också??
Skrev i mitt brev till polisen:
Hösten 2007 arbetade jag i England på vattenvekets kundservicecentral (som ni förstår talar jag engelska 'flytande' :) )

Den funkar va...?

2008-03-11 @ 15:48:05
Postat av: Clara

Haha, klockrent. Du måste ta med det i ansökan, du kommer komma in på direkten.

2008-03-11 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback