Georgien, Tblisi

Okej, jag ar i Georgien. Javligt flummigt. Men roligt! Och cigaretterna kostar bara 8 kronor for ett paket. Tblisi ar en valdigt vacker stad som liksom ligger i en dal. Nar vi kom fram till flygplatsen blev vi hamtade av Norska flyktingradet, men jag tror inte att nagon trodde att vi var norska flyktingar som flydde till Georgien. Men man vet aldrig!

Nu sitter vi och dricker neskaffe pa ett internetcafe och lyssnar pa en stonandes asiat. Nu ska vi vidare och utforska staden!


Kommentarer
Postat av: Nives

Hahahah jag kommer på besök genast. O bara pga den stönande asiaten.

2008-05-12 @ 13:37:18
Postat av: Louise

Clara jag skäms över dig! Du kan ju inte dricka neskaffe!

2008-05-12 @ 13:55:27
Postat av: Clara

Ja kom hit! Och Louise, jag har ju inget val! Skulle dofor lite bryggkaffe. Slar vad om att Cal Bildt fick bryggkaffe nar han var har. Om man anda vore Carl Bildt...

2008-05-13 @ 10:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback