Hat och kul

Jag hatar Microsoft så extremt mycket. Speciellt hatar jag Windows Vista. Om man tycker att regeringen misstror folk när det gäller bidrag så är det ingenting emot vad Windows Vista tror om att man ska sno diverse program. Jag kan inte ens använda mitt eget jävla internet därför att jag inte har kvar någon löjlig kod som jag fick för ungefär två år sedan. Och dessutom varför skulle man ens vilja sno deras skitprogram? De fungerar ändå aldrig som de ska utan leder bara till allmänna nervsammanbrott. Om jag hittar personen som kom på Windows Vista ska jag jaga ner honom (nej, ingen kvinna skulle vara så dum) och binda fast honom i ett rum och tvinga honom att svara en miljard gånger på frågan: "Är det du som har valt den här åtgärden?" I så fall kan du fortsätta.

Ska till tandläkaren imorgon igen. Är verkligen jättesugen på det. Ja oj oj oj vad roligt det ska bli. In med verktygen i munnen på mig bara. Ja in med dem bara. Och så pilla på. Kör gärna ner dem i halsen på mig också så att jag kräks. Du kan skicka spyan till Microsoft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback