Bra start och organiserat liv

Åh vad jag älskar att bo centralt. Har haft en perfekt bakis-lördagmorgon. Knallade upp de få metrarna till Starbucks imorse och köpte med mig en hel brakfrukost (kanske lite dyrt, men vad fan, har ju äntligen lyckats få pengar skickade från Sverige så lite kan man väl få fira) som avnjöts i sängen till en hel massa avsnitt Sex and the City. Nu, tre timmar senare, är jag fit for fight igen!

Har för övrigt köpt en pärm. Kanske inte låter så upphetsande, men då känner ni inte mig. Jag sysslar inte med pärmar. Jag strör papper omkring mig, viker ihop dem i pyttesmå handväskor, kastar in dem i någon låda när mamma kommer på besök etc. Nu har jag köpt en pärm och register som jag ordnat efter alfabetet (fick dock titta på mobilen för att komma ihåg hur många bokstäver alfabetet har och i vilken ordning dem står...). Ska nu bara införskaffa en hålslagare och häftapparat och mitt liv kommer aldrig att vara oorganiserat och hopplöst igen. Kanske behöver en till fika på Starbucks också. Ah, vad bra mitt liv är för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback