Spegelpåkommen och icke-dag

Fan, Maria kom precis på mig när jag sprang ut till hissen för att spegla mig. Kände mig inte alls som Agnes i Fucking Åmål. Men vad ska jag göra, jag har ju ingen spegel i rummet! Och jag hade faktiskt kläder på mig. Kan inte jag hjälpa att min gå-ut-outfit är ungefär lika påklädd som andras sovkläder...

Läste i mitt horoskop för året att jag kommer vara orolig för att vara gravid 10 dagar efter Alla hjärtans dag. Ursäkta, men vilken singel är inte det? I och för sig hade jag bestämt mig för att helt ignorera den dagens existens nästa år eftersom jag uppenbarligen är helt inkapapabel att hantera den. Så tycker att det är mycket oförskämt av Cosmopolitan att ens föra det på tal. Ska nog stämma dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback