Ofokuserade inköp och tappad bakom sylten

Jag kan inte fokusera när jag shoppar. Vill bara ha allt. Nu när jag kommit till Sheffield har jag behövt inhandla en hel massa nödvändigheter. Som i slutändan även blivit en massa onödigheter. Som igår till exempel, när jag skulle in på Primemark för att köpa lakan. Kom ut med ett raffset. Strålande.

Har hittills även lyckats tappa och krossa två burkar lingonsylt. På två dagar. Den ena hann jag i alla fall använda två teskedar av. Vågar inte köp en ny burk nu, tror att de bär olycka med sig. Har även hunnit låsa ut mig en gång, tappa bort min rakhyvel, vrida fel på temperaturen till kylen så att allt frös och fick äta frusen keso till frukost (inte gott), ta taxi från Manchester till Sheffield därför att jag köpt för mycket skit på Ikea (dyrt) samt kallat min indiska rumskompis för indian. Men annars går det bra!

Kommentarer
Postat av: Nives

Yay!Nu får man garanterat en roligare höst.

2008-09-21 @ 14:17:09
Postat av: Viktor

Med ett raffset behöver du ju inga lakan, du kommer ju kunna sova borta varje natt!

2008-09-23 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback