Hjärndöd och singel (samband?)

Jag har lite otur när jag tänker ibland. Satt och läste en artikel om huruvida det ska vara tillåtet att abortera foster på grund av att de har fel kön och tänkte att en liten jämförelse skulle underlätta för tankeverksamheten. Så tog standardexemplet hudfärg och frågade mig om det skulle vara okej om någon ville abortera ett foster på grund av att det har fel hudfärg. Sedan gick jag till gymet istället. Hjärnan kändes inte riktigt på topp.

För övrigt håller jag på att lära mig franska. Den mest användbara meningen jag lärt på hitills är "jag är singel". Så nu känner jag mig reda att åka till Frankrike och pröva mina vingar.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha! Kan just tänka mej besvikelsen hos en rasist när hon vid ultraljudet förskräckt tänker: "shit! det ligger en neger i min mage! jag måste göra abort!!"

2009-04-21 @ 10:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback