Lyckad april och renblodig

Om någon trogen läsare minns mitt katastrofala första april skämt förra året så kan jag säga att jag har tagit igen det i år! Lurade mina korridorare att det var en katt i köket varpå de inte vågade gå in. Fast om jag fick tillbaka. När jag kom hem var hela köket uppochner vänt. Jag trodde först att vi blivit rånade och rusade följaktligen i mitt rum för att försäkra mig om att allt var kvar, vilket det ju var. Då trodde jag att den ena tjejen jag bor med hade tänt eld på köket (det har varit nära flera gånger...). Men det hela vara bara en oskyldig hämndaktion.

Gjorde precis ett göteborgstest på Facebook för jag har inget liv och fick det mycket tillfredställande resultatet Renblodig göteborgare. Kul att man är renblodig någonting. Går ju inte för sig att vara sådan blandras som jag i allmänhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback