Porr och mobbning

Igår råkade jag av misstag porrsurfa i skolan. Stor tur att jag var ensam i vårt lilla datorrum när helt plötsligt underliv i full action dök upp på rutan. Jag skulle nämligen gå in på blondinbellas blogg, men råkade slå in bondinbella. Synden straffar sig direkt.

Jag vill lära mig franska en gång för alla och har därför köpt ett lär-dig-själv kit, innehållandes cd-skivor med lektioner. Lektionerna ges av en lärare och med på bandet finns två andra "elever". Redan har jag börjat störa mig på hur läraren favoriserar den ena av dem, nämligen tjejen. Så fort hon säger något säger han trés bien! och han rättar henne aldrig. När killen säger något däremot blir han alltid rättad och när han väl säger rätt får han inget beröm. Man märker hur han bara blir mer och mer nervös för varje uppgift. Typiskt att mitt franskalärande ska distraheras av mobbning även när jag är helt ensam.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha! Ja, man ska akta sej för att behandla elever orättvist. Idag grävde barnen på förskolan en stor grop i sandlådan att lägga mej i, eftersom de tyckte jag var orättvis som lät de yngsta barnen ta frukt först på melliset. Planen var att gräva den så djup att de skulle slippa se mej. Som tur var hann de gå hem innan gropen var färdig grävd. Tur att jag är så stor...

2009-04-15 @ 22:45:36
Postat av: Anonym

Det är det jag alltid har sagt. Barn är onda.

2009-04-20 @ 22:22:57
Postat av: Clara

Det är vad jag alltid har sagt. Barn är onda.

2009-04-20 @ 22:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback