Buggning och omställning

Bloggen har blivit utsatt för buggning. Dock, efter noga övervägande, har jag beslutat att inte låta sådana övervakarmetoder hindra det fria samtalet. Inte för att bloggen direkt är något samtal. Det är ju mest jag som samtalar med mig själv. Under mindre suspekta, mer accepterade omständigheter.

I och för sig är det lite svårt att hålla samma ton i bloggen som tidigare. Den har ju mest handlat om hur lat och oorganiserad jag är och hur mycket kebab jag äter. Nu är jag inte så speciellt lat längre och inte så oorganiserad heller, och jag äter nästan ingen kebab. Häromdagen tittade jag dessutom på ett helt avsnitt av Engelska Trädgårdar. Det går helt klart utför. Läste igenom min studentmössa igår och insåg att till och med mitt sexliv har blivit mer likt engelska trädgårdar än, ja vaddå, kebab? Nej usch. (Ja du mamma, nu ångrar du dig allt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback