Rättighetslös singel och valkorrumperad

Innan min chef precis gick från kontoret sa han till oss att inte bli kvar för sent så att vi kan vårda våra relationer. Det var ju lite orättvist, påpekade jag. Okej, men framtida relationer, tillade han då. Jag tyckte fortfarande inte att ag fått mina rättigheter tillgodosedda. Vill gå hem och vårda mig själv med ett glas vin. Tydligen inte giltigt skäl att lämna kontoret för.

Har idag försökt skriva en sammanfattning till en antologi. På grund av valet har jag istället skrivit ett valmanifest. Som ibland blivit ett valtal. För att ibland blivit en valdebatt utan motståndare. Suck. Denna demokrati. Ställer till det för mig.

Kommentarer
Postat av: Grannen

Du kan alltid vårda grannen! Det skulle hon nog gilla! =)

2010-08-27 @ 09:59:58
Postat av: karolinajonsson

härlig bakgrund :D

Postat av: Clara

Det är sant, grannen kan behöva vårdas ibland!

2010-08-30 @ 08:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback