Cykelraggning och bortprioriterad raggning

Jag har köpt en cykel. Den kom med en något förvånande bi-funktion. Den visade sig nämligen vara ett fantastiskt raggningsredskap. Varenda kille jag har pratat med sedan jag köpte den verkar vara regelbunden cyklist, men har hittills inte mött en enda tjej med samma hobby. Genialt, vem kunde tro?

Fast jag tror inte att den kommer göra så mycket nytta trots allt. Skulle gå på en slags date igår, men kom på att jag hellre stannar hemma, lagar mat till lite fransk musik och dricker lite vin i lugnan ro. Så kan jag gå och lägga mig tidigt, vara utvilad tidigt på morgonen och kunna läsa tidningen länge och väl utan att somna. Vilket var precis vad jag gjorde. Inte undra på att jag är singel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback