Klant och narcisist

Så himla bra att jag satt hela kvällen igår och gjorde klart sammanfattningen till den bok jag jobbar med, när jag sedan ändå skickar iväg fel version till layout. Fick således gå hem igen när jag kom till jobbet imorse, eftersom rätt version låg på min dator här. Bestämde mig för att stanna här ett tag eftersom word inte kraschar konstant på PC. Bra sätt att vänja sig vid studentlivet - sitta hemma i tystnad framför en dator. Kul liv.

Uppdatering (1 minut senare): Word kraschade precis. Om jag någonsin skulle förespråka kärnvapen skulle det vara om de var riktade mot Microsoft.

Måste gå in på jobbets hemsida och klicka på mig själv för att komma ihåg vilket fast jobbnummer jag har. Fast lite gör jag det också för att jag är så snygg på den bilden. Skulle ju kunnat kolla på visitkortet, men då hade jag ju gått miste om några sekunders narcisism. Och det hade ju varit synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback