Djävulscheescake och avlägsen undergång

Har matbaksmälla idag som direkt följd av gårdagens försök att bota riktig baksmalla genom ätning. Kan dock inte sluta äta verkar det som. Problem med att ha fest är att det blir en massa matrester som man inte annars hade haft hemma. Som baileyes- och chokladcheesecake till exempel, numera omdöpt till djävulscheesecaken sedan jag satt i mig ungefar ett kilo igår. Ska gå till mitt nya gym om någon timme, sedan på vägen hem bara köpa sallad och grönsaker och väl hemma slänga ut allt som är i kylen - i synnerhet djävulscheesecaken - och ersätta med grönsakerna.

Lyssnar på alla nyhetsprogram som sänts sedan innan jul for att uppdatera mig om vad som händer i världen. Har ignorerat allt på över en vecka, men tydligen pratas det fortfarande enbart om Juholts vara eller icke vara. Gillar dock att gotta mig i andras svagheter/fall. Får min egen undergång att framstå som mindre akut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback