Samma ras och hagelpremiär

Gång på gång försöker jag förklara att vi svenskar också är människor. Vi är inte en separat ras immun mot kyla. Däremot hat vi centralvärme och isolering. Tror mina housemates (vad är egentligen ett bra svenskt ord?) har förstått, för fick jättemysig lurvig varmvattenflaska i julklapp. Passar utmärkt till mina lurviga kuddar.

Dagens första löptur som ingår i mitt hemmagjorda maratonprogram idag. Det var jättekul. Verkligen. Speciellt när det blev bäcksvart och hagel attackerade våra ansikten. Fan skulle ju smörja in stackars ansiktet innan jag gick och la mig. Nu ligger jag ju här och myser med min lurviga flaska. Orkar jag resa mig och gå de två stegen...? Hm, ska sluta blogga och sedan ta ett beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback