Borrmasikner och grannar

Nä nu jävlar. Nu är det krig. Idioterna till grannar har tagit sexet ett steg längre. De fick för sig att borra i väggen som vi hörde dem ha sex genom. Alltså väggen som jag sover mot, har mitt öra typ en decimeter från när jag ligger där och sover som sötast. Förstå att det lät som att någon borrade upp min skalle. Och då hade jag bara sovit typ fyra timmar. Idioter. Blev så förbannad att jag gick upp och knackade på på den lägenheten jag trodde att det var. Det var dock inte dem, de hade också blivit väckta. Typiskt för jag var sugen på att verkligen skälla ut dem. Jag får aldrig chansen att vara riktigt rasande över någon. Ska dock sätta upp en lapp i trappugången med rubriken typ "Till idioterna som borrade i mitt huvud när jag hade jobbat natt". Eller kanske något lite mer diplomatiskt. Usch, vilka puckon. Måste hitta på något bra sätt att häämnas på. För som sagt - nu är det krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback