Stöpta i samma form och för mycket av det gemensamma

Ganska kul att se vad som hände när "is" togs bort ifrån Facebook-statusen. Så som alla har tjatat om att få bort det och så fortsätter varenda jävel att använda det. Tänk så kuvad man är, så formgiven. Om vi inte ens kan bryta en sådan vana, hur kan de då förvänta sig att vi ska kunna sluta röka eller sluta äta för mycket ost eller sluta sova för länge på mornarna. Verkar vara alldeles för mycket att begära.

Min granne kom precis och knackade på min dörr när jag hade gosat ner mig mig kex och ost och en film. Öppnade och undrade vad han ville, men han ville tydligen inget, bara säga hej när han kom hem. Sen när började vi gå in i varandras rum och säga hej så fort vi kom innanför dörren? Låt mig vara för fan, jag äter ost. Tur att jag får min egen kära lägenhet tillbaka snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback