Kära vänner och elaka tavlor

Jag firar Alla hjärtans dag genom att helt sonika bli aspackad. Lyssnandes till lugna favoriterhar jag insupit t en middag bestående av rödvin och en alldeles utsökt laxpasta tillagad av ingen mindre än mig själv. Har tvingats lyssna till allas hjärtanshälsningar hela dagen och nu är det min tur att slå tillbaka. Jag är dock inte ensam: alltid kommer jag att kunna räkna med mina två käraste vänner nämligen rödvinsflaskan och marlboropaketet. De sviker aldrig och de kommer alltid tillbaka. Underbara vänner...=)

Har förövrigt blivit misshandlad av tavlorna på jobbet idag. Inga trevliga varelser dem där. Speciellt inte när de trillar över en. Dem måste elimineras! Ha ha! Nä fan, nu börjar ciggpaketet börja känna sig övergivet. Det gäller faktiskt att värna om dem vänner man har. Måste gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback