segt

har köpt en lägenhet!! haha fan va gött!! Den ligger på eklandagatan, typ rätt centralt alltså. Fast med tanke på dagens göteborgsväder som helt obefogat förstört hela min dag genom blöta fötter funderar jag på att sälja lägenheten och köpa en trädhydda i söderhavet. Hade varit gött. Fasst nu ska det inredas och det är hur kul som helst! Har blivit helt galen och går i kakelaffärer och tapetmagasin hela tiden, som jag hatade när mamma föyttade för några år sedan!! jag blir mer och mer lik min mamma, det är tragiskt...

Hm, förresten är världen sjuk. Hle ahysterin runt de här muhammedteckningarna gör en livrädd. Det värsta är att EU är knäpptysta. Varför vågar de inte försvara yttrandefriheten? Visst, bilderna var kränkande och man har all rätt att fördoma dem (som muslimerna i Danmnark gjorde genom fredliga demostrationer), men hallå!! Lite rim och reson tack. Det visar bara på hur farligt och instablit det är i mellanöstern och att vi verkligen inte får fega när det gäller försvaret av våra viktigaste värden. Inget försvarar beteendet hos dem som protesterar med våld.

Jaja, nog om det, ska se om six feet under kommer nån vart nu.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback