Kebab och lackskor

Har äntligen vaknar ur min dvala. Jag känner mig ungefär som en alkoholist som precis blivit nykter. Även om jag tidigare insåg att något var fel, ville jag inte göra något åt det. Igår insåg jag att jag börjar bli beroende av kebab - inte bra. Dessutom är jag beroende av Cityakuten och Advokaterna och börjar så smått utveckla ett beroende för Sex and The City. Och som om inte detta skulle vara nog har jag en helt omvriden dygnsrytm som gör att jag går upp tidigast 13 om jag är ledig. Detta  sin tur medför att jag inte kan somna förrän sent, så när jag väl måste gå upp tidigt får jag bara några timmars sömn vilket gör mig trött och hängig. Kort och gott - jag har blivit förslappad. Men nu ska det bli ändring. All spår av kebab är ute ur lägenheten och jag är på väg ner till vallhalla för att simma! Idag är det desutom säsongsavslutning för Cityakuten så nu finns det inget som hindrar mig från att bli en aktiv människa igen!

Måste dessutom sluta att göra slut på pengar. Har redan gjort slut på halva lönen. Ångest. Fast innehar ett par riktigt snygga röda lackskor nu...

Kommentarer
Postat av: Magnus Strömgren

"Advokaterna"

Mycket bra program, i motsats till Cityakuten och SATC.

2006-12-03 @ 00:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback