Misslyckad

Ja men det här gick ju jävligt bra. Not. Gick hela vägen till Vallhalla och kände mig på toppenhumör. Så när jag står utanför simhallen inser jag att den påse med badkläder som borde hänga från min arm inte gjorde det. Smart, verkligen. Så det var bara att vända. Men då insåg jag att jag inte orkade åka hem och sen tillbaka så jag gick ner på stan, knödde i mig en morotskaka och rusade sedan hem för att inte missa Cityakuten. Ringde dessutom hysteriskt till Cillan (också Cityakutenberoende) i väntan på bussen för att få första delen av programmet refererat till mig. Enda positiva idag är avsaknaden av kebab. Fick dessutom reda på att Cityakuten fortsätter på måndag. Mycket trevligt faktum, men också extremt farligt.

Kommentarer
Postat av: Martin

Bättre glömma sakerna hemma än på spårvagnen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback