Hurra hurra hurra!!

Jaaaaaaaaaaaa!!!!!! Jippie!!! Hurra!!!! Välsignad vare Herren och allt sånt och jag älskar alla just nu i denna sekund och just nu kan ingen röra mig och jag är så otroligt lycklig! Jag har fått mitt sim-kort och det passade utmärkt till telefonen så nu har jag en fungerande telefon!!!!! Två små negativa klickar i det hela bara:
1. Alla nummer försvann. Har istället min mammas telefonlista...
2. Har ingen laddare. Har alltid haft Nokia och de byter inte ut sin laddare lite sporadiskt som Ericsson. Förstår inte varför de gör så. Så här sitter jag med två Ericsson laddare och två Nokia laddare och mitt batteri är bara laddat till hälften...

Men skit i det för just nu är det enda viktiga att jag har en telefon! Jag är med i världen igen! I'm in the game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback