Jobbångest och bonnighet

Ångest! Ska jobba på McDonalds imorgon. Whyyyyyyyyyy??? Jag kan ju inte ljuga, måste lära mig det. Tänk dessutom om jag får nåt jävla fett eller nån annan skit på min tatuering. Då ska jag stämma dem på allt de äger och har (Cillan du hjälper till eller?). Faaaan! Jaja, det är bara några timmar, men ändå!

Har kommit på att jag hyser ett stort småstadsförakt. Inte för att Göteborg är världens största stad, men här känner i alla fall inte alla alla och ligger med sina systrar och fastrar och så vidare. Förstår verkligen inte hur man kan leva sitt liv så, så lite utrymme liksom. Det gör mig nog till en väldigt inskränkt människa att tycka så, men jag  kan inte hjälpa det. Bonnighet är det värsta jag vet, det känns så förlegat och tråkigt. Liksom så instängt. Nä vad osympatisk jag är. Är bara bitter för McDonalds imorgon. Ska nog ta mig en sup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback