Om jag fick önska mig en sak just nu...vem skulle jag välja??

43127-1343127-12
Jag döööööööööööööööör!! Colin Firth är så jävla sexig! Och Hugh Grant med! Har precis kollat på Bridget Jones och herregud jag vill också kyssa Colin Firth som hon gör i slutscenen. Det är nästan lite desutruktivt självskadande beteende att titta på hela den oändligt långa kyssen. Förstår att det är svårt att välja mellan de två. Hugh Grant är ju sjukt kaxigt sexig medan Colin Firth är helt kallt sexig. Ska nog kolla på Love Actually nu och fylla på min årliga dos av de kanske två hetaste männen i världen. Hm. Är nog inte bra för häslan. Kommer typ få abstinens. Colin och Hugh - absitens. Farlig åkomma. Kan leda till kroniskt suckande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback