Senvägar och repriser

Så var man tillbaka i verkligheten igen. Efter en vecka av slappande följt av en helg av festande blev jag helt brutalt inkastad i arbetslivet igen. Inte undra på att det uppstod förvirring i min stackars förslappade hjärna: vägen dit gick inte riktigt som jag hade tänkt mig (eller som stadsplaneraren hade tänkt sig) varför jag fick ringa till jobbet fem minuter efter jag skulle varit där och säga: "Jag är på väg, fast åt fel håll!".

Riktigt irriterande igår: hade sett på ett Sex and the City avsnitt som jag inte hade sett innan (visserligen inte ett av de bästa men ändå) och såg fram emot ett spännande avsnitt av Cityakuten. Avsnittet av Cityakuten började med att en mycket ung Mark Greene blir väkt under sin jour. Och alla trogna Cityakutenfans vet att Mark Greene är död!! Visserligen blev jag lite sentimental över att se honom igen, men mest pissed off för att tv3 bestämt sig för att sända om hela serien från början. Det får inte hända, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback