Sjuk och lat

Blä jag är sjuk. Vill inte, vill inte, vill inte. Funderar på att sjukanmäla mig från jobbet, men jag har så svårt för det. Jag tror faktiskt aldrig att jag har gjort det. Snarare blir det så att jag går till jobbet och sedan tvingas gå hem. Ska inte jobba så många timmar idag så det ska nog gå bra ändå.

Har kommit på ett jättebra sätt att banta på: sluta diska! För när det är massa disk och skit i köket vägrar jag att laga mat och då äter jag inget! Jättesmart. Enda haken är att det lätt blir en massa onödigheter framför tv:n istället, sådant som inte behöver tillagas. Så kanske inte jättebra taktik trots allt. Hm, det kändes så bra när jag kom på det. Nä nu får jag fan ta tag i mig själv, kan inte sitta här och slöa hela dagen (trots att jag är sjuk, det är faktiskt jättesynd om mig. Någon borde komma hit och ta hand om mig. Göra te och sätta på film och klappa mig på pannan. Känner mig faktiskt lite förnärmad för att ingen hört av sig än.)

Kommentarer
Postat av: Fridan

Lilla du! Förstår att du saknar mej :-) kom hit så ska jag kurera dej!

Kramisar F.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback