Tatuering och kebab

Åh vad jag är sugen på att tatuera mig. Tänker gå till tatueraren idag och be honom måla upp en åt mig. Vill göra en innan jag åker till England. När jag gjorde min förra tatuering var jag 18 och då lovade jag mig själv att inte göra en ny förrän jag fyllde 20. Inte för att jag ångrade mig, har aldrig ångrat den, älskar den fortfarande, men för att jag inte ville göra en massa tatueringar när jag var 18 och sedan ändra smak och ångra mig. Nu är jag 20 och jag har haft samma tatuering i huvudet sedan jag gjorde den förra - det måste vara ett tecken på att jag måste göra den. Blev dessutom insiprerad av Nives som har en grymt snygg tatuering på handleden där jag också vill ha min. Kommer bli grymt snyggt!

Börjar falla tillbaka i mitt kebabberoende. Inte bra. Inte bra alls. Pontus frågade vad jag hade gjort igår och jag svarade att jag hade ätit kebab. Och det var sant. Fy skäms på mig själv. Får bli en ordentlig middag ikväll. Ingen mer kebab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback