Vän och Jones

 Vet inte vad som händer med mig, men jag är så sjukt vän. Häromdagen blev jag inte ens förbannad på kärringarna med barnvagn som blockerade hela bussen, utan tackade till och med när dem lät mig gå av! Och jag erbjöd mig precis att ta med hembakat bröd till Cillan och Louise (vilket självfallet ledde till hysteriskt hånskratt från Louise...). Vet inte vad jag ska ta mig till, men någon förändring måste ske innan jag blir galen på mig själv.

Hade ett litet Bridget Jones drama i lördags. Det stod mellan Colin Firth och Hugh Grant och mitt i vimlet föll lotten på Hugh Grant. Kom sedan på hur filmen slutar och insåg att det ju är Hugh Grant som är skitstöveln. Och mycket riktigt! Jag får nog göra läxan lite bättre nästa gång.
43127-11

Kommentarer
Postat av: Louise

Du måste ta med brödet nu! Annars blir hela helgen förstörd!

2007-02-06 @ 00:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback