Kamp och tillfrisknande

Haha, här händer fan ingenting. Maja och jag har efter många om och men bestämt oss för att eventuellt gå ut. Började dock med galen idé från Maja att åka till Uddevalla. Uddevalla!!! Nu försöker båda locka den andre att komma över, jag gick ut hårt med vin och gin, men Maja kontrade snabbt med sju bärs. Kampen är oerhört jämn när Maja helt plötsligt slår till med att hon har en ful finne. Hur ska detta sluta?

Blev mirakulöst nog friskare av att gå ut igår. Trots att jag sprang mellan Nivå och Excet utan jacka. Beror nog på astmamedicinen och iprenen Maria och hennes kompis tryckte i mig på Nivå...Bra grejer. Slutade dock med att jag blev väldigt sömnig så det blev ingen sen kväll. För övrigt är jag mycket nöjd med min blomkåls- och jordärtskockssoppa jag gjorde igår. Utsökt! Och desutom fyllekäkade jag ingenting! Stor klapp på mig. Tydligen ska jag ha pratat om hamburgare, men det är faktiskt tillåtet att tänka på mat. Bara man inte äter den. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst får man fyllekäka! Det är ju det bästa som finns. Jag har en kompis, han brukar köpa två hamburgare på vägen hem å så käkar han en, den andra lägger han på elementet brevid sängen så tar han den till frukost på morgonen när han vaknar! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback