Vansinne och resa

Nyss hemkommen från första riktiga dagen på mitt nya jobb, som i stort går ut på att stå still i en folkdräkt och se söt ut. Jag kan säga att det är inga friska saker man tänker efter att ha gjort ingenting i fyra timmar. Enbart efter en timme poppar tankar som "en snabbis på toaletten med lämplig kollega kanske skulle kunna liva upp mig" upp. Detta jobb kommer driva mig till vansinne.

Nu är det i alla fall klirrat att jag åker till Leeds för att plugga stasvetenskap den 18:e september och återkommer den 18:e januari (med två planerade hemresor under tiden: Kent-konsert och julafton (skulle i och för sig kunna skita i julafton)). Ser mycket fram emot detta, måste nog fräscha upp minnet om statskunskapen bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback