Image

Hm. Sitter och surfar runt på lägenhetssidor på folk som önskar hyra då jag ska hyra ut min lägenhet i höst (någon intresserad?). Intressant hur folks önskade egenskaper helt plötsligt ändras gentemot vanliga livet. Livfull, alltid på språng, social etc. brukar ju vara epitet folk gärna sätter framför sig, men just när det gäller lägenhetssökande verkar det motsatta gälla. Här gäller det att vara så stillsam, lugn och tråkig som det bara går. Så livat.

Känns dessutom lite som att kolla i kontaktannonser. Fast känner mig lite mer som en pimp i och för sig, det är ju jag som har makten. Mohaha. Nä fy fan vilket svin jag är. Tar tillbaka, jag är egentligen en väldigt ödmjuk människa. Väldigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag är en trevlig och lugn tjej på 20 jordsnurr. Mina idoler är Justin Timberlake och Britney Spears. Jag gillar att umgås (stillsamt) med mina vänner och städa mina 7 fiskars akvarium. Jag söker en lägenhet att hyra i höst från någon i åldern 0-100. Kille eller tjej, spelar ingen roll! Så fatta pennan och skriv till:
Julia Jackson
Kramizzzzz!!
Vad tycks om mitt mogna inlägg..?? :)
Men på riktigt är ja ju lite sugen på gbg ;) kanske skulle ta o prova på de i höst.. ringer dej senare, vännen! XXX

2007-06-25 @ 17:44:21
Postat av: Clara

Då får du nog snabba på för här går telefonen varm! Och stillsamt my ass. ;)

2007-06-25 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback