Kärt återseende och musikland

Två saker jag har saknat: min mixer och GP. mixern har precis producerat en smoothie bestående av färsk mango, frysna hallon, banan, apelsinjuice och linfrön. Helt jävla underbart! GP är egentligen inte världens mest intressanta tiding, men det är något visst med den ändå. GP är så mycket hemma för mig, så mycket Göteborg, så mycket ligga och lata sig i sängen en söndagmorgon. Mys.

Spenderade gårdagenkvällen med att bränna en skiva med svensk musik till en vän i England. Det blev en nätt samling på 175 låtar. Inte för att jag inte har tänkt på det förut, men shit vad mycket bra musik som har kommit från det här avlånga landet. Jag tror det har med mörkret att göra. Det finns liksom inget annat att göra på vintern än att skriva musik och sedan är det fritt fram för det hela att explodera under de långa sommarnätterna. Vi har helt enkelt ett utmärkt musikskrivarklimat här och det är fan inte så illa.

Kommentarer
Postat av: jullan

kan du sluta tjata om dom jävla smothisarna!!!
;)

2007-06-17 @ 20:16:04
Postat av: Clara

Nä, för dem är så jävla goda! Sluta vara avundsjuk och gå och köp dig en egen mixer. ;)

2007-06-18 @ 10:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback