Presenter och halvflaskor

Ganska trevlig lugn dag idag trots att min rygg håller på att ta kål på mig. Får väl typ skaffa en rullator snart. Skulle vilja ha en i rosa i så fall. Köpte inget till mig själv direkt (även om jag blev riktigt sugen på ett halsband med ett stort godishjärta!) utan lyckades faktiskt köpa bröllopspresent till Linda och Johan. Kan inte skriva vad det är i fall hon skulle läsa, men jag är rätt nöjd faktiskt. Ska bara hitta en snygg box att lägga den i.

Lite trött på alla lyckliga par dock. Tur att det blev en sväng med Nives också så att jag fick andas lite singelluft. Annars hade det blivit lite jobbigt mellan varven där. Ska bara ta hand om mig själv nu med middag och vin. Ingen utgång trots en massa tjat från olika håll. Tror helt enkelt inte att ryggen pallar det. Kommit på en rätt smart grej om man bara ska äta middag själv och vill ha ett lite godare vin, då kan man köpa en halvflaska! Jättebra, då har man råd att köpa något godare plus man inte riskerar att sätta i sig en hel flaska och bli full som en mopp och därmed riskera att göra saker som dagen efter framstår som mindre vettiga.

Gaah! Litet avbrott i skrivandet här för att Malin ringde. Alla ska ut idag. Alla är party. Förutom jag som sitter hemma och typ är ett jävla pretto och kollar på melodifestivalen! Fan jag hatar att vara den tråkiga, jag är aldrig den som bangar. Skit, jag håller på att förgås. Kanske skulle ta på mig partypumpsen ändå...hm...en ipren eller två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback