Supermänniskor och date

Alla här är typ supermänniskor. De festar och sen går de till skolan som om ingenting hade hänt, medan jag är hängig som en död giraff. Har lite ont i magen ocks för har inte velat stanna någon längre stund på någon toalett efter gårdagens upptäckt...En annan sak är att de lagar sjukt ambitiös mat, även till frukost! Det är väl bara att se och lära antar jag.

Ikväll ska jag på date med engelsmannen, ha ha! Nä, men det ska bli kul att trffa någon engelsk faktiskt, för alla här är på väldigt olika nivå när det gäller engelska. Inte för att upphöja mig själv på något sätt (jo), men till exempel igår trodde en fransk tjej att jag var från Bristol. Så det ska bli kul att prata med en riktig engelsman! Nu måste jag gå till skolan, bara halvdag idag och imorgon sovmorgon. Jippie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback