Tvättfadäs och existenstecken

Satans tvättmaskiner. Min tvättdebut har hittills kostat mig 100 kronor, varav 50 spenderades på att köra en tom tvättmaskin. Anledningen till detta är att tvättmaskinen såg ut som torktumlaren och vice versa, varför jag lade in kläderna i torktumlaren, lade i pengar och satte på tvättmaskinen. Nu blir det bara en maskin ikväll, mer än hundra kronor per kväll och tvätt kommer liksom inte att någonsin spenderas.

Livstecken idag från en av tjejerna som bor i min lägenhet. Jag såg henne visserligen inte, men hörde henne. Har nämligen inte sett någon av de två tjejerna som bor här på ungefär två veckor, medan jag träffar på killarna hela tiden. De har dock mat i kylen som inte tycks bli gammal så någonstans gömmer de sig. Mystiskt.

För övrigt bakar jag, kanelbullens dag till ära, inget minde än just kanelbullar. Kanske kan munra upp mig efter tvättkatastrofen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback