Uppstressad och ollon

Har äntligen fått inhalera nikotin så att jag så smått kan börja lugna ner mig. Okej jag inser att det är ett väldigt stort i-landsproblem att stressa upp sig därför att man inte vet om man har tid att åka till Zanzibar ett visst datum, men det stressar i vilket fall upp mig. Speciellt när telefonen ringer hela tiden och man har en pappa som är otålig och telefonummer dit ingen svarar. Nu åker vi i alla fall, över jul och det ska bli grymt härligt.

Dessutom hade jag en mardröm i natt om att jag hade världens största finne. Den såg ut som ett ollon och satt mitt på pannan. Jag såg ut som en jävla enhörning fast med ett stort ollon istället. Inte undra på att man vaknar upp och är både hysterisk och panikslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback