Dörrar och löv

Fick förresten ett lustig brev/lapp förut. Det var från bostadsföreningen som informerade om årsstämman som jag inte kan gå på därför att jag är i Georgien då. Längst ner stod det att efter mötet ska det vara frågestund om det kommande bytet av dörrar. Vilket jäkla byte av dörrar? Här ska inte bytas några dörrar. Låt mig vara.

Jag ska till tandläkaren klockan 07:40 imorgon så fattar inte varför jag forftarande är vaken. Har varit på väg i säng ett bra tag nu. Det går uppenbarligen inte så bra. Tror att det beror på att Maja börjat skriva på sin bok så jag fick lite presationsångest och var tvungen att börja skriva på min. Hennes handlar om en knarkandes låtskrivare. Min handlar om löv. Gissa vilken som är roligast. Uppenbarligen inte heller befogat att stanna uppe för att skriva tråkiga romaner om löv. Kommer säkert att somna i tandläkarstolen. Kanske prata i sömnen om löv. Fråga tandläkaren i sömnen om vilken färg på löv han tycker bäst om. Fast jag kommer i och för sig inte att kunna prata om jag har en massa vertyg i munnen. Kanske kommer att försöka imitera ett löv istället. Undrar hur man gör det på bästa sätt från en tandläkarstol. Ska sova nu.

Kommentarer
Postat av: maja

as my dear friend jack browne would say... ur novel is pretty fucking great to.

Har skrivit kapitel två idag. gillar denna nya stilen vi kör, lite författare så in the making. får disskutera detta närmare imån över några röda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback