Drogdosering och Stockholmsattack

Glömde att skriva om den briljanta metod jag har för att somna trots fem koppar kaffe i kroppen. Jag dricker vin. Mycket vin, flera glas. Jag dricker alltså kaffe på morgonen och under dagen för att hålla mig vaken och sedan vin framåt småtimmarna för att kunna somna. Visserligen, som Linda påpekade, bättre än uppåt- och nedåttjack, men fortfarande inte sådär hemskt hälsosamt. Säger jag med vinglaset i handen (fast har bara druckit en kopp kaffe idag!).

För övrigt är jag mycket upprörd av att Stureplansmänniskor har öppnat någon slags pretantiös och töntig överklass nattklubb mitt på Avenyn. De ska enligt ryktena servera champange på tjejtoan. Jag går till toan för att kissa eller spy. Vill jag ha champange går jag till baren ( eller till någon rik kille eftersom jag inte direkt har råd med champange). Inträdet till denna klubb ska kosta 150 kronor och det sägs att man inte ska dricka för mycket innan då de vill ha en städad publik. Ha! Vilket skitsnack, de vill ju bara att folk ska supa sig fulla i deras bar (eller toalett) istället så att pengarna hamnar i deras kassa! Ska aldrig sätta min fot där. Jag säger bara: Stockholm ut ur Göteborg.

Kommentarer
Postat av: jullan

Ha! vi får väl se... Om en månad är det nog Clara som står och köar till den där klubben när du tröttnat på dom andra ställena! Några till vinglas om kvällarna bara så är det nog väldigt lätt att du slinker in där du med!
Och föresten så är det väl Stureplan som ska ut ur Göteborg och inte Stockholm! Så det så!
/stockholmaren :)

2008-01-18 @ 23:43:36
Postat av: Clara

Stureplan, Stockholm...same shit. ;) Förutom du då, du får gärna komma till Göteborg, men det är snarare undantaget som bekräftar regeln. Så pallra dig hit nu så jag kan mobba dig för att du är från Lidingö. =)

2008-01-19 @ 15:46:42
Postat av: Louise

Alltså har du sett bilderna på push..värsta stället ju! Vi måste ju gå dit!

2008-01-22 @ 20:53:02
Postat av: Clara

Ojdå du har läst min blogg. Framsteg. =) Hursomhelst: det kommer inte att hända.

2008-01-23 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback