Idiot och nytta

Jag är en idiot! Fick för mig att bjuda in folk till förfest och buffé imorgon för att säga hejdå. Buffé! För kanske fler än 15 personer! Inte bara inbillar jag mig att jag är en mästerkock, har även fått för mig att jag är någon slags speedad bambatant som kan laga mat åt ett helt kompani på några minuter. Jag måste även tro att jag har en hemlig finasiell källa som kommer att dyka upp och betala för hela kalaset. Suck alltså, vad har jag gett mig in på.

Min dator har spelat en del spratt med mig på det senaste. Igår gick det så långt att jag nästan var tvungen att läsa en bok för att underhålla mig då datorn verkade ha dragit sin sista suckar. Som tur var återuppstod den och jag kunde istället spendera de sedvanliga timmarna framför de ju så mycket mer berikande Facebook, msn och skype samt kunde ladda ner Top Model. Visste inte riktigt vad jag skulle göra på morgonen när datron inte fungerade. Fick helt sonika hoppa in i duschen med en gång, klä på mig och sedan gå och göra lite nytta. Har aldrig gjort så mycket nytta som när datorn vägrat starta. Hoppas aldrig det sker igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback