Specialare och speciell

Firade min Sverigehemkomst igår med att tralla ner på stan mitt i natten i jakt på en 7-eleven som kunde ladda min telefon. Allt var så vackert och dött och fridfullt. Förutom punktonåringarna som kissade mitt på Avenyn, men de var kanske undantagen som bekräftade regeln... Satte även i mig en halv special på Sibylla, kändes slemmigt, men mättande.

Håller nu på och packar upp som gladast. Hittils går allt oroväckande bra. Det enda bekymmrerna just nu är att min hemtelefon inte fungerar och att jag fortfarande lyckats lokalisera en laddare till mobilen. Men det lyckas jag säkert lösa snart. Annars var det flera kära återseenden igår, det allra lyckligaste med min nalle. Japp, så vuxen är jag. Och det skiter jag fullständigt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback